Gimnazjum Nr 10 w Rzeszowie

Partyzantów 10A  35-234 Rzeszów   tel. +17 748 27 70  NIP 813 30 08 430

MEN KO PCEN OKE CODN  UM CKE

Dzisiaj jest roku

Dyrekcja Nauczyciele Kalendarium Samorząd UKS Kosynier Information Globe KE Zainteresowania
Zakopane, Zakopane…

„Hej, góral ja ci góral, hej spod samiuśkich Tatyr!”… Tak śpiewały klasy pierwsze wyjeżdżając 2 czerwca 2011 roku na wycieczkę do Zakopanego.  Głównie śpiewała tak klasa 1 a ( z Manuelą i Wiktorią na czele!) ale troszkę pomagała 1 e i 1 b. I ruszyliśmy na górskie szlaki, zaliczając najpierw ( w lekkim  deszczu) Gubałówkę i Butorowy Wierch, a później Krzeptówki, cmentarz na Pęksowym  Brzysku, Jaszczurówkę i wreszcie wymarzone… Krupówki! Po totalnie szalonym kupowaniu pamiątek wszelakich, trochę już głodni, dotarliśmy wreszcie do pensjonatu, gdzie wzmocnieni pyszną kolacją, oddawaliśmy się skokom na trampolinie, huśtaniu na huśtawkach, graniu w biliarda i tenisa stołowego. Wieczór zakończył się ogniskiem ( trochę nietypowym) i koncertem piosenki wcale nie biesiadnej!

Noc minęła zaskakująco spokojnie, więc rano po zjedzonym śniadanku wyruszyliśmy na Rusinową Polanę. Słoneczko przygrzewało pięknie, więc sił mieliśmy mnóstwo by sforsować  strome podejście i dotrzeć do bacówki,  w której posililiśmy się świeżutkimi, ciepłymi oscypkami. Piękne widoki zrekompensowały trud wspinaczki. No, może wspinaczka nie była taka forsowna, ale niektórzy ledwo dali radę… Schodząc z Rusinowej Polany zwiedziliśmy jeszcze Sanktuarium na Wiktorówkach. Po chwili wytchnienia i ostatnim szaleństwie zakupowym na Krupówkach, pojechaliśmy pod Wielką Krokiew, gdzie zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną.  Podróż do domu była bardzo spokojna, ponieważ większość uczestników wycieczki słodko ją przespała!

Za rok w takim samym składzie wybieramy się na kolejną, dłuższą wycieczkę!